نمایش نوار ابزار

پیام تبریک سال نو مدیر هنرستان هنرهای زیبا دختران کرمانشاه

تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت عاطفه السادات رنجبر مدیر هنرستان هنرهای زیبا ، تبریک سال نو را همراه با خبر مسرت بخش راه اندازی آتلیه عکاسی و کارگاه چاپ سیلک اسکرین هنرستان اعلام کرد.
سال نو باستانی را به همه عزیزان تبریک عرض میکنم واز خداوند میخواهم ارمغان سال جدید آرامش وموفقیت وشادی شماعزیزان باشد و بسیارخرسندم که در سال نو خبرخوشی برای شماعزیزان دارم.

هنرستان هنرهای زیبا دختران کرمانشاه مجهز به آتلیه عکاسی و کارگاه چاپ سیلک اسکرین با قابلیت عکس های کلاسیک و پرتره و پرسنلی و قابلیت چاپ تک رنگ و ۴ رنگ سیلک اسکرین همزمان می شود. در سال پیش رو عزم جدی برای رقم زدن اتفاقات بزرگ در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد . با توجه به نیاز اساسی مراکز آموزش هنری بخصوص هنرستان ها، به آتلیه عکاسی و چاپ که پیش ازین هنرجویان برای این امر، مجبور به صرف هزینه و زمان زیادی در خارج هنرستان می شدند، لذا با تایید شورای فنی و انجمن اولیا و و مربیان و با تامین بودجه و مکان ، اجرای  پروژه و اختصاص فضای مناسب در هنرستان، کلید خورد.مدیر هنرستان هنرهای زیبا دختران تاکید کرد: این پروژه ها قطعا جزو کارهای بزرگ و ماندگار در هنرستان خواهد بود.

دیدگاه ها